• ✩✩✩✩✩✩
  • Forsiden
  • 0

"overskrift"

Æ har tildens til å komme med innleggene så seint på kvelden hvis du kanskje har merket. Skal se om jeg kan gjøre det tidligere. Menne den gode følelsen når det er noe frisk og nytt du har fått eller kjøpt, den har jeg nu. Som jeg skrev tidligere trenger jeg briller og nu fikk jeg endelig dem, kommer til å bli så himmelsk lettere å se tavlen! også har jeg fått en bedre treningstight, den gamle var blitt slitt, den er så god på, føler nesten som du ikke har "noe" på deg. Det å få nu ga meg motivasjon til trene, den har ikke vært på topp.

Mårra dagen blir det hektisk og mest sannsynelig vi kanskje ikke noe innlegg siden jeg ikke kommer til å være hjemme før lørdag, pga skal hjelpe tante å vaske etter skolen og så dra på overnattingsbursdag te søskenenbarnet mitt, bli sittert endel knipsing under kvelden og natten, så da kommer det masse bilder!

Herlige tightsen!!!

Døgning #2

I helga var det døgning på bootleg i forbindelse av 10 år jubeleumet sitt, der man kunne lane for de som ville...som vil si stortsett alle. Det ble servert mat fra mat-teltet, Dj og god stemning og energi gjore at natta var gøy! Det var Helium beat dær jeg "dopet" meg ned på heliumet, det ende med den krafrige hodepinen og forbud mot å sove slev om æ va kjempe trøtt (selff e man det når man ikke får lov til det.) På det lyse siden vant vi (jeg og Silje ) kvelden/natten ble også fylt med tvister, dans, sang og mye annet!

"sku ha skrevet før men har blitt opptatt med prøver osv, men nu e det HELG! skal se om det kommer noe"

11-13 in picture #1

Denne helgen feiret vi jubeleumet til bootleg, der det startet med at de arrangmerte konsert med  Jaa9 & OnklP "fan side her" (support av SlypiA, fan side her) Var utrolig koselig fikk med gode venner og møtte kjente som gjorde kvelden bedre!

Her er bilder fra kvelden:

Til Marthe <3

- Vidunderlig

- Pen

- En utrolig god venn

- En man kan snakke om alt med

- EEEEHHH SEXY LADY! <3

- Verdifull

- Best

og MYE MYE MYE mer o3o)~ <3

Thank you for being you <3 ;u;

you have saved my live, I am eternally grateful

Takk for at du er venninna mi, og at du er sikkerlig awesome! <3

Håper du har en super duper mega fin dag i dag, og at ønskene dine kommer i oppfyllelse c:

Glad i deg <3

Stay awesome~

- Sofie

Non-internett

De siste dagene av høsten tilbarkte jeg på hytta til de vi var på besøk hos der de hadde et så bra nett at jeg "kunne blogge vær dag"...hehe, nei det var ikke 3G der men E. Så lot bloggen og andre ting være og bare koste meg i et overraskende fint vær, melde regen men ble møtt med sol! Den dagen vi dro til hytta var vi innom byen en tur der det ble buttikk-seeing, shopping og SUSHI, det var utrolig godt, det er noe jeg elsker det er å spise det, gikk siden dag en jeg kom til bergen at sushi vil æ spise før æ forlater byen og toppen av sukkertoppen bestilte jeg tropisk drikke, smashing!  Ellers så koste jeg meg på hytta og så hvordan det var i området rundt hytta, det var ihvertfall en utrolig koselig høstferie! <3

Bilde dryss fra ferien, enjoy...

Stikkord:

Bææææ!

Kommet hjem etter en dag på "landet", var å besøkte et vennepat av mamma og pappa. De hadde sauer som vi fikk hilse på i livet og ikke så fult livfullt...var veldig fint vær bortsett ifra at det var en sur vind, vi gikk en tur opp på fjelle på turen plukket vi eple, plomme, ga sauene mat og fikk møte geiter. Var utrolig koselig, kom dit rundt tolv og var ikke i kjøre tilbake i åttetiden. Vi bor hos en annen vennenpar som vi har kjent lenge, det er så kjempe hjemme koselig her, som en del av å begynne på videregående har vi fått noe herlige lekser som æ bare sa "jaaa, det e jo en must" ..

Synes det er litt unedvendig, da kunne vi like gjerne skippet høstferie fordi må uansett sitte å jobbe med leksene!Planene for i mårra er vell å utforske bergen og se hva de har å by på, får hoppe i loppekassen før dt blir alt for seint, har tildenser til å gjøre det, flere enn mæ?